Somliga utstrålar glädje

En knuffspark, det behövdes.
Nu ska jag komma igång att skriva igen, både för eran skull, och för min egen. Om nåt år eller så kommer det ju vara kul att se vad jag gjorde den 2/11 -09

SÅ, idag har jag varit på studiebesök på John Bauer, eller studiebesök är fel ord. Elever från olika linjer i gymnasiet berättade om varför man skulle välja den linjen.
(Lovisa hade visst redan skrivit om det, såg jag nu..)

Under lovet har jag varit på dreamhack, varit med matilda, varit med kalle, varit på ett disco och sen har jag bara slappat.

DEN HÄR OERHÖR FINA BILDEN TOGS AV EN VISS STINA WIDGREN PÅ DISCOT...
KAN INTE SLUTA SKRATTA ÅT KALLES MIN OCH HÅLLNING. Han ser verkligen efterbliven ut..
HAHAHAHA

själv har jag ett tuggummi i munnen.

/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0