LINNEA & LOVISA ♥

Idag så börjar våra fotbollsträningar, det känns på ett sätt bra men det har varit skönt att inte ha tränat för då hinner man med massa annat. Men nu har jag tänkt att bli strak. Sen idag så hade vi bara halva dagen med skola, för att vi skulle på gymasiesak på John Bauer och lyssna på olika linjer som vi kan tänka oss gå, vissa var bra, men vissa var bara jobbiga att lyssna på. Vi slutade halv 3 och det är ju bara skönt. Men sen missade vi första bussen och väntade i kanske 20min.

Nu ska jag snart äta tika masala, det har jag aldrig ätit hemma, men på skolan så är det riktigt gott, så nu får vi se hur det smakar.


vilken hals

kram lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0