kväll



Dom här skorna vill jag jätte gärna ha på julfesten jag tycker att dom är snygga och typ ännu snyggare på, så jag hoppas att jag får dom , eller att jag betalar lite. Mamma tyckte att 400 kr var mycket för ett par skor som bara ska änvändas kanske en gång. Men jag kan ha dom fler gånger, det är ju bara kul. Jag har redan planerat hur jag ska se ut på julfesten och allt är bara så kul! Jag längtar :D


Ikäll var jag hos Lovisa, vi skulle plugga. Men asså det var inte så mycket, så det gick snabbt. Snabbt så blev det att vi satte oss på datorn. Och gjorde massa saker :] Typ just innan jag gick hem så kollade vi om våran coola låt vi har i läxa fanns och tror ni inte att det fanns, det var typ jättefult, den är ju bara dålig.



lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0