hejs

Jag trodde jag var bra på  mitt prov. Men jag är inte så säker att det är så, det var ju typ svårt och jag har ingen aning om hur det går, men jag skrev iallafall på allt, men det betyder ju inte att det är rätt. Sen idag så var jag kvar på skolan i en och en halv timme. Jag, Lovisa och Emma skulle på musikskolan, men Emma ville inte vara med. Vi skulle träna till våran lilla konsert som vi ska ha på anderstorpskolan.. Men jag och Lovisa var ju en kvart försenad! och vi kan ju inte låtarna. Men vi stod med maria och fanny där borta och då bestämde vi att vi skulle äta med varann, för det kommer vi typ inte hinna göra heller.

Jag har en redbäddad säng det är så skönt (A)


Jag och Lovisa letar efter låtar som är bra, men vi vet ingen. Ikväll så blir det att vi får fortsätta leta och se ;)



Jag vill vara pigg och glad, men nu skolan gör en bara lite trött, jag känner alltid att jag vill sova typ.... depp


kram lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0