fredagkväll

Nu är det fredag och helg! Det är typ det skönaste som finns, bara älskar det. Så nu ikväll ska jag och Lovisa in till stan, sen till ladan se lite hockey, efter det så ska vi gå till morön och till emma och maja tror vi. Det är kul, fast typ långt. Idag har varit en lång dag, asså att vi går till fyra, jag vill ha ett bättre schema.

Igår så såg jag på EMA, det är kul att se. Det är ju typ aldrig sen får alla massa priser och dom sjunger. Varför tycker jag sånt är kul.... Nått som inte är kul är att mormor hade åkt ambulans och hade typ en blodpropp och hon hade tappat talet, men det var typ tillbaka nu.



 



            


små och jättesöta! ♥

pusslovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0