du kommer bli ägd tegen okej ?!

Det blev lite sömn i natt och nu är jag trött, jag sovde på mammas jobb. Men hon slutade kl 7 på morgonen så det var ju bara att stiga upp och klä på sig. Men direkt när jag kom hem då gick jag och la mig igen och sovde till kl 12, men jag är ändå trött. För när kl var halv 2 så hämtade min faster upp mig och Johanna, vi åkte til sjukhuset och hälsade på pappa. Han mår mycket bättre nu, men det var fösrta gången jag hälsade på han så jag vet inte så mycket. Vi var där ganska länge och allting på sjukhuset gör en typ slut.

min platttånt är trasig!!!!!..... och ingen är  hemma så då måste jag typ fixa en själv och det går inte...
hahahjag kommer vara söt..



erkänn att min blåa miniräknare är 3 gånger snyggare en tegens ;) hahhaah den är ju riktigt ful!

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: sofiaskrattar

JAHAHAHHAHA JÄVLA TEGENS ÄCKLIGA FARTASH MINIRÄKNARE HAHA

2009-11-24 @ 09:44:25
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0