klockan visar snart tolv - halloween natten

Nu har jag kommit och nästan gjort mig klar för att strax sova. Vi har ju dm imorn så jag kan inte vara ute för länge. Det är så kul med lov, och det sug att det snart är slut!!!

Kvällen började med att jag gick till Maja och då satt VG och Philip där och såg på fotboll, det var inte så kul. Men dom var inne i matchen och hade trevligt. Efter ett tag så försvann vg och sen fick jag ett sms, vart är ni. Då hade han gått ut helt själv och ingen hade märkt att han sagt att han skulle hem och hämta kläder (A) Vi mötte han ute och vi hade inget att göra och då chansade vi på att vi fick vara med Emma, Lovisa, Cajsa, Matilda, Lina och Amanda. Men det fick vi inte, då gick vi på Subway och köpte kakor sen fick vi komma ett tag, fast egentligen inte.





men nu blir det att sova


kram lovisa

Kommentarer
Postat av: majjss

IHIHIH BUSIGT :]

de va kul <3

2009-11-01 @ 12:09:57
URL: http://majacoolson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0