det är full vinter nu, tror jag!

Internet har dampat lite, så det har inte funkat. Jag tycker att det ofta dampar, i allafall för oss.

Idag så slutade vi innan 12 nån gång, vi hade k3 dag och då går vi bara halva dagar. Det som ju som jätteskönt, för första timmen så var det luciaövning, så vi hade lektioner från halv 10, då hade vi svenska, sen no och då spelar vi in filmer. Vi tog ju inte bort efter oss, där vi spelade in där hänger ballonger kvar, hoppas inte någon tar bort dom..

När vi egentligen hade slutat så gick jag, Emma, Lovisa och Maja till sljöden ett tag, eller jag och Lovisa var där typ länge. Jag hann sy klart alla volanger och det tog typ en timme, men skönt att det är gjort. Sen efter det så gick jag och Lovisa på stan och skulle kolla på klänningar och skor till henne. Det var som ingen dag som man ville gå på stan,,,,,... hahhah ajaja



den här bilden var ju i tidningen, hahha varför ;) ? det är på min släckt

I helgen så såg jag en flicka som lekte med elden med nils :D den var ju bra, sen så fyllde han 15 igår, grattis i efterskott igen!



den var faktiskt bra, fast jag är inte snabb på att se nya filmer...


nu måste jag plugga.... till mitt prov imorn inte så kul!


kram lovisa

Kommentarer
Postat av: Benjamin

hade två prov idag :)

Fysik B och Engelska B. ni har det ganska bra ska ni veta ;)

2009-11-11 @ 15:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0