vinst med 13-0 mot sjöbotten

ja, mitt lag har som sagt spelat match, och det var tänkt att jag skulle vara avbytare, men så blev det inte. Eftersom Jenny hade ont i ryggen och inte kunde spela. Så jag fick börja ute, sen testade hon spela ett litet tag, men hon hade så ont så då fick jag hoppa in igen och spela hela andra halvlek. Skönt att vi vann med 13-0 iallfall.
rikitgt bra försvarslinje, eller hur maria ;)?
nae, men det var faktiskt riktigt roligt därute på planen.


Ikväll ska jag inte göra nånting, tror jag.
Får väl se vad som dyker upp.



bild igen från fias blogg, eller den är lite omgjord men.

kram ♥ linnea

Kommentarer
Postat av: maria kanche

jävlar vilka stabila mittbackar alltså ;)

2009-05-23 @ 11:58:00
Postat av: matilda

läs min blogg.

2009-05-23 @ 15:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0