konfa

träningen gick dålig. Men jag var helt slut, hade ont i magen och huvudet. Så skyller faktiskt mest på det. Direkt när jag kom hem så var det marsh in i duschen, ta en parisare i handen och börja gå mot kyrkan. Eller först förbi Lovisa. Vi kom 5 -7 minuter sent. Men vi hade ju som sagt nånting att skylla på. På kyrkan var det tråkigt som vanligt. Och som vanligt kunde jag inte hålla mig för skratt, när det blev så töntigt som det kan bli.  Men jag längtar ändå lite smått till munkviken. Känns bara som det kommer bli mysigt. Jag och Lovisa har bestämt oss för att paxa ett speciellt rum. Men det är hemligt vilket. Vi hoppas också att vi kommer få sova ensamma. Orkar inte med alla som ska prata heeeeeeeela tiden.

Efter konfan gick vi hem. Jag till mig, hon till sig.
Hemma kom MAtilda till mig och vi såg Greys.
Och fikade.
Jag drack/åt varm choklad och nybakta bröd från praoen, Matilda drack/åt te med flera matskedar socker och även hon en macka.
Sedan satte vi oss vid datorn, och efter det var jag tvungen att dra henne ut ur huset, för jag ska sova. Eller NU ska jag det. Men mamma sa att Matilda var tvungen hem...

juste, praoen, samma sak som första dagen ungefär... packa bröd, göra glasyr... osv.
Vi åt på brännan, ensamma i matsalen. skönt.
Resten av lunchen spenderade vi på BYGGMAX. yep.

we are gonna make this konfa.

/linnea


Kommentarer
Postat av: johan

killarna ska ha rummet me brand stege ;)

2009-05-07 @ 14:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0