allt från inget till kvällsfika med gädda som huvudrätt

Nu har jag mest bara lagt ut massa bilder, för ovanlighetens skull.
Men tänkte ändå berätta vad jag har gjort efter matchen.
inget
det gick snabbt va?
Fast jo jag har visst gjort nåt.
Handlat på Maxi med mamma. 

Men ingenting annat. Jag kände att jag behövde en vilodag. Och imorgon ska jag försöka sova ut så länge jag kan. 
Men då kommer jag säkert vakna 8... 

Det finns hur många videor som helst på min mobil som jag vill visa.. Men då kan jag ju inte hitta sladden, synd synd. 

Annars då...
Näe har faktiskt inte så mycket annat att berätta. Förutom att jag vill ha mitt förarbevis till moppen!!!!!!!!!

Och så en bild då...

DEN HÄR HISTORIEN MÅSTE JAG FÅ BERÄTTA.
På bilden ser ni ju var vi står, och på varsin sida om den vägen finns en liten sjö... Under vägen finns det en litenliten trumma(tunnel) Alltså som bara vatten kan rinna igenom. Och när jag och sanna brukade gå ner till sjön hos mormor så brukade vi alltid sätta oss på den där tunneln (för den stack ut lite längre än vägen) Och den där dagen, så var det bara jag och mormor som gick ner. Ich som vanligt satte jag fötterna i vattenet, med en fot på var sida om tunneln. Och när jag skulle böja mig ner för att kolla in i tunneln ser jag hur det står en GÄDDA ca 30 cm från mitt ansikte. Som ett spjut far jag upp på vägen och börjar skrika. Mormor bara skrattar... " JAG TRODDE DET VAR EN STOCK, MEN DE ÄR JU EN GÄDDA" Skriker jag. 
Sedan anlitar vi en fiskare (morfar) som får i uppdrag att få upp rackaren. O så blev det. Och till kvällsfika åt vi gädda.
 
Fin historia va?

Ska se om det finns nån bild till 

bara den här. välling for life<3

Blev ett ganska långt inlägg iallfall...

/linnea
(rubriken fattar ni om ni läser de tjocka orden i texten)


Kommentarer
Postat av: Humlan

Ahh, det var tider det! Jag måste ha varit typ 22 då... :)

2009-05-21 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0