världen är full av söta personer

Jo, träningen gick dåligt.
Men inte jämfört med den förra.
Vet inte vad som händer, men känner mig rätt krasslig.
INTE BRA.

Och imorgon har vi match också.
Första seriematchen, mot sunnanå.
heja morön.

En god glad hemsk nyhet är att jag ska till vårdcentralen på tisdag och kolla upp min knöl.
Mamma säger att antingen gör dom ingenting, eller så cuttar dom bort den.
Fast alltså inte på vårdcentralen då. Där kollar dom bara.
Jag måste typ ha olika storlekar på skorna nu. PGA DEN KNÖLEN.
Så vill som ändå cutta.
Men då har vi skräcken för blod, knivar, kött, sjukhus.
Nej vill inte tänka på det.
MEN troligen så gör dom ingenting.

Imorgon är det sista dagen på praoen. YES säger jag. Då tänker ni ÄR HON GALEN, HON SLIPPER JU SKOLAN? men sanningen är den att jag vill tillbaka till skolan. Jag längtar nästan. Så jag slipper stressa och stå upp heeeela dagarna. Det är väldigt jobbigt. BLI ALDRIG BAGARE. Eller praoa iallafall inte där. Det blir slavgöra. Okej kanske inte, men man får göra dom tråkigaste sakerna. Som idag t.ex. Sopa ett bagerigolv, det tar inte bara 5 minuter. Det är ju mjöl exakt överallt.

Och en sak till, jag är typ nöjd över mig själv som skriver så mycket på bloggen. GO LINNEA!!!!

en lite lagom random bild. På min gulligullgulliga kusin, Vanna.

i somras

En till bild då...

...på Milla. Också en gulligullgullig person. Min lillasyster.
(Fast det vet nog de flesta redan)

kram linnea

Kommentarer
Postat av: kalle

jag ska praoa i ett hund hus för det ända man behöver göra då är att gå ut med hundarna :)<3

2009-05-07 @ 22:44:01
Postat av: Humlan

Gå in på Facebook och kolla in BWO:s nya video, det är din kusin som har gjort den! Ja, Josef förstås... Riktigt snygg!

2009-05-08 @ 01:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0