matilda kan rita, men inte prata, tänka, stava eller minnas

jag och matilda har gjort oss förtjänta av varsin ben&jerrys. Först cyklade vi till ica och pantade lite flaskor. Men lämnade inte in kvittorna eftersom vi skulle in till stan och hämtas min cykel, och köpa gladd för kvittorna där. Men när vi kom fram och skulle betala så sa hon i kassan att man inte kunde betala med ica morön-kvitton. Så då var det bara att cykla tillbaka till morön igen. Där köpte vi våra efterlängtade glassar. Sedan cyklade vi snabbt hem och avnjöt den, tillsammans med en maraboukaka som vi också köpte.

Ni ska veta hur vi slet för lite glass...

 
her er vi

Matilda: jag gillar den här korridoren
hon menade reklamen... ja, det är ju lika...

men hoppas ni har lika gott som jag
hejdå
/linnea

Kommentarer
Postat av: identity

sv: haha söt ;P ja, jag såg det.. det var en tjej som skrev ba "Hej! Hur är det? :) "

sen kollade jag kommentarerna på hennes senaste inlägg då såg det bara ut såhär "sv: Jo tack det är bra själv? :)" / "sv: Jag är lite förkyld men annars är det bra :) sj? " osv osv... HATAR SÅNNA :P

och om någon skriver typ: ha en bra dag!

då kan jag skriva något i stil med: .....detsamma....

det kan väl ändå inte vara så kul att få som en kommentar? :S okej man kanske får många kommentarer, men INGEN har med bloggen att göra :S

Skittråkigt ju :)





btw så var den där bilden jättefin :D vem är det som ritat?

2009-05-12 @ 16:36:25
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0