hurt

jag är skadad.
Inte allvarligt, men nu ska jag berätta om mina skador från matchen idag

VÄNSTER SIDA
lår - skrapsår
längre ner på låret - avtryck av boll
ovanför knäet - blåmärke och svullet
knäet - skrubbsår
foten - skavsår av benskydd

HÖGER SIDA
låret - skrapsår
knäet - mycket skrubbsår + blåmärke på sidan
foten - likadant skavsår som på vänster, knöl på hälen(som mamma ska beställa tid på vårdcentrelen för), skavsår på hälen. bara lite.

Jag vet att det här är mycket intressanta fakta. Men så blir det ibland.

Om jag ska snacka om matchen så vann  vi med 7-2 , mot Mariehem. Konstigt att vi förlorade finalen i norrland top 12 mot dom... Men. Härligt med stor seger. great victory ... eller hur det stavas.

Här är en bild på:

mig. yep.
Men det var på den här vägen vi cyklade när vi fick syn på skelleftehamnsskylten, och en sekund senare tog vägen slut, if you remember?

ojojoj, nu blev det mycket engelska i det här inlägget.

Imorgon börjar praoen... jag och nina steker på andres bageri. Som vi inte riktigt vet var det ligger.
Får se hur det ter sig.

Avslutar med en till bild.

på världens bästa lovisa renberg ♥

kram linnea


Kommentarer
Postat av: Humlan

Det var värt skrubbsåren att få vinna, eller hur? :)

Du gjorde en bitvis fantastiskt bra match, oftast på rätt ställe, med en grym glidtackling som höjdpunkt. Var du nära ett gult kort i situationen före, möjligen? ;)



Bra att du är lugn med boll också, det behövs för att fortsätta utvecklas. Syntes att det blev jobbigt mot slutet, spela 90 minuter är tufft... Märktes att mittfältet inte heller riktigt orkade ge er i försvaret ordentligt understöd sista tjugo minuterna, vilket ju inte gör saken lättare.



Om jag ska ge lite konstruktiv kritik så är det att du ska fortsätta träna på att värdera i vilka situationer du ska stötbryta och i vilka det är bättre att vara följsam och ligga på rätt sida och trycka ut motståndaren mot någon av kanterna. Det är inte lätt, och brukar komma med rutinen, men grejen om man stötbryter för ofta är att motståndarna läser det efter ett tag och då blir det lättare för dem att vända bort dig. Dessutom gör det ont i kroppen att vara tuff! :)



Sammanfattning: Grym match av hela laget, enormt roligt att se hur bra ni jobbar ihop hela laget, och din insats var också jävligt bra!

2009-05-03 @ 23:06:52
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/
Postat av: kalle

vem är humlan ? :(

2009-05-04 @ 11:19:00
Postat av: Humlan

Linnéas pappa... ;)

2009-05-04 @ 16:20:53
Postat av: kalle

haha jaha,

vad trevligt :D

2009-05-04 @ 22:32:22
Postat av: Humlan

Visst är det? :D

2009-05-05 @ 00:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0