nostalgi

Idag vill jag gå på stan.
Fast jag och Matilda hade ju ett deal om att inte köpa något på en vecka.
Men det sprack ju efter två dagar... kom jag på nu.
Får vi köpa saker i veckan, matilda?
Isf följ mig på staaaaaaaan (NEJ INTE STAANs) men till stan?
ring mig, matilda, när du läser det här... om du nu gör det.
Annars ringer jag dig.

Föressten, jag ringer dig nu

Men hon tryckte på upptagen....
hon kanske tryckte på fel knapp, som hon brukar.
Jag försöker igen....

Matilda: hehe...hej
Jag: Tryckte du på fel knapp?
M: JA, alltså jag tror jag måste byta ringsignal, för jag blir så rädd för den så jag trycker av den...
J: Haha okej.... Men alltså får vi köpa nåt i veckan?
M: nej...
J: Men jag menar vi har ju redan brytit det...
M:...
J: OCH JAG VILL PÅ STAN
M: VI FAR PÅ STAN
J: JA

sen sas de inte så mycket mer intressant.

Men nu så ska jag ta en bild
nej, det ska jag inte

Men jag  lägger in en

eller två

eller tre...

men inte fyra!

KRAM LINNEA

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

SVAR: Tack, någon som vågar vara ärlig. Alla andra skriver det bara anonymt!;) KRAM

2009-05-22 @ 11:57:30
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: filippa

sv till linnea: jo nu sk jag börja göra det:]

jag mår skit över att alla ska himla dampa speciellt mina föräldar och sen nu när jag äntligen fått min moppe får jag inte ens köra och dom kan inte köra mej nånstans heller , jag skulle ara med mina kompisar ikv men tror du jag får.. NEJ samma jävla ursäkt hela tiden!! dom tror att jag super.

2009-05-22 @ 20:40:28
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0