SPA-dag

Idag efter matchen for jag till Lovisa, där även Lovisa var.
Från början målade vi våra tånaglar röda, tihi
Sedan tänkte vi att vi skulle spa'a lite, så Vi tvättade bort sminket
Sen rengjorde vi oss med "cliniques" trestegsrengöring
Men det kändes väldigt effektivt. Babykinder nu alltså.

Sedan så plattade vi håret och sminkade varandra, men jag tog bort en del av mitt...
Eftersom jag såg ut som en häxa...

Men de två lovisorna blev fina:):):)

Jag tror jag ska sno kameran hos mamma så jag kan ta lite fler bilder... För då blir det roligare att läsa, I know.
Blir en random bild igen då...


jag älskar min lillasyster.

/linnea

Kommentarer
Postat av: Filippa

linnea: jo men dom gjorde samma sak idag också.. :(

menmen ,jag håller med dej lite grann<3

2009-05-23 @ 22:42:48
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0