bilder från bergsbykyrkan

godkväll allesammans
idag var jag ju som sagt på dop.
Här kommer bilder








A det var allt jag hade att bjuda på därifrån.

Efter dopet var jag hemma tills matila kom till mig. Vi spelade eye toy astro zoo. hahaha lättroade. Efter det gick vi hem till Matilda och matilda ville ha kaffe från deras automat. Så jag hakade på. Men när jag ställde dit min mugg slutade maskinen fungera. Vi försökte förstå vad som var problemet, och det gjorde vi också. Vattnet var slut, sedan var det något mer. Fast det fattade vi inte, men vi fixade det ändå. Så vi drack en och en halv kopp var. Då blev vi speedade.

Efter det så kom Moa och hämtade oss på parkeringen för vi skulle på match. Morön Tigers mot kaif 94. 5-2 blev det. -jag utserGustaf Hedlund till matchens lirare, han gjorde två mål. 

Sedan blev det kväll och vi for hem, och nu sitter jag här.


Nu ska jag vara lite social på msn, cya.
♥linnea

Kommentarer
Postat av: Humlan

Är det inte bättre att du utser Gustaf Hedlund till matchens lirare, istället för att utse matchens lirare till Gustaf Hedlund? :)

2009-05-10 @ 22:54:48
Postat av: E L L E N - fotoblogg

Svar: Hihi ja :D

Hahahaha du skulle bara våga ... hosthost :))

2009-05-11 @ 17:08:57
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0