stress

Än en gång mätt och belåten så sitter jag här vid datorn.
Snart är det träning igen. Hoppas det går bättre. Eller jag menar, sämre kan det ju inte gå.

Och vet ni vad? Jag är glad, för jag kan lägga in filmer från youtube :] HAHA cool jag är som inte har kunnat det.. Eller cool som skryter om det?

Jag blir stressad på praoen, allt går på ett  löpande band, ingen rast och ingen ro. Bröden kommer snabbt, de blir fler och fler, jag hinner inte med, HJÄÄÄÄÄLP  
Nina står och breder på toscasmet på en toscakaka.
Jag får panik. Hon kommer rusandes.

Ja, ungefär så.


Men en viktig sak som jag vill tillägga i det här inlägget är; att ha någon som får en att skratta, det är det bästa som finns.

en bästa vän

och en bror

tejk käer
kram linnea


Kommentarer
Postat av: kalle

varför inte lägga ut hela då? dahh?!

2009-05-07 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0