utedag

hej, nu har jag som en utedag, det är så varmt ute, och jag sitter med datorn ute och min syster sitter med en gameboy spel, hahahha är det vi gör ute ? :] Jag kanske som upptaderar ganska lite, men ibland är det så jobbigt, så nu har jag ganska mycket att visa, och jag tänkte bara lägga upp en massa bilder.



vi åkte ju elcykel till ursviken och köpte glass och där träffade vi venessa, sen när vi skulle hem tog ju batteriet slut så vi var tvugna att trampa, det var som lite jobbigt, men det var värt glassen.




nu är praoen slut, det känns skönt, jag var typ en skogsmulle där borta....



på fredagen så var vi och fikade på waynes, det vr jätte mysigt, och kul.

efter det så var jag och mamma på stan och köpte lite nya kläder, två skor, och ett band till klänningen.
jag fick, nya byxor, shorts, en t-shirt,klänning och nått :)

sen igår var vi ju domare, det var jätte kul, men jag gjorde en miss, :] jag råkade glömma tiden, hahah 5 min extra tid , inte så bra av mig ju.

♥lovisa

Kommentarer
Postat av: fanny

behöver man inte trampa på en elcykel:]?

2009-05-18 @ 19:26:45
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0