tips och idéer

ååååååh jag som ville gå ut och ta kort. Men då har självklart min syrra kameran någonstans i burträsk....!!!!
Jag har ätit mat från MAX. Så jag är mätt.

Om nån timme ska jag och moa (kanske matilda) fara och kolla på DM-match. Morön95 - Stämningsgården.

Alltså gud vad korta inlägg jag skriver nu för tiden. Men det är som drygt att berätta om dagen... Samma sak hela tiden, skola blablabla, träning, sen typ händer inget mer intressant. Så vad vill ni ha mer av här på bloggen? För intressantare läsning. Eller kanske fler bilder? Kom gärna med tips!

mitt DNA

/linnea


Kommentarer
Postat av: agnes johansson

sv: ojoj vad härligt :)

2009-05-29 @ 22:08:52
URL: http://imnotyourbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0