sweet seventeen

Idag fyller min storasyster år.
När jag var mindre önskade jag alltid att jag hade en storasyster som var 10 år. Eftersom det var så stort.
Nu har jag en som är 17. Jag hoppas att det är i den här åldern du börjar mogna... HOHO
Nej men jag får väl sjunga för henne på bloggen. Eftersom jag inte har tänkt dra till med min vackra stämma i real life.

Ja må hon leva
Ja må hon leva
Ja må hon leva uti hindrade år
ja visst ska hon leva
ja visst ska hon leva
ja visst ska hon leva uti hundrade år
ett fyrfaldigt leve
hurra
hurra
hurra
hurra


Har aldrig tänkt på det förut, men varför säger man ett fyrfaldigt leve?

Men dagen i ära så slänger jag upp en bild på min syrra, Eftersom jag tillägnar det här inlägget till henne.

GRATTIS SANNA

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Grattis :D

2009-05-15 @ 17:01:19
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0