sommarens sommrigaste dag, hittills

Idag så slutade vi 12.40. Hade tagit med mig fotbollsgrejer till träningen efterskolan, men hade glömt att vi hade tidigdag, så det var bara onödigt. Men istället för att fara hem for jag och nina till henne. Vi hann med att göra massa saker på gaanska kort tid.
♥Dricka saft
♥Ta kort, eller nina tog på mig.
♥Äta rabarber med socker
♥bollat med en fotboll, och pratat massa medans
♥gå barfota till ica och köpa glass. BEN&JERRYS
♥sitta i en backe och kleta maskrosor på varandra
♥gå hem till nina igen och ta kort med maskrosorna


Efter det bytte vi om och cyklade utan skor till träningen.

Här är tre bilder från dagen.
SNODDE FRÅN NINAS OCH FANNYS BLOGG



(ninas ankaarm)

okej, det här inlägget blev väldigt likt ninas... men vad ska jag säga, det var ju samma saker vi gjorde...:)


KRAM linnea

Kommentarer
Postat av: nina

vad bra :)

Ja, men efter man har läst en annans inlägg och sen har man gjort samma saker är det inte lätt att göra på ett annat sätt. Och speciellt inte är man har samma hjärna.. haha

2009-05-25 @ 19:30:43
URL: http://fannynina.blogg.se/
Postat av: Filippa

så grymt söta<3

2009-05-27 @ 22:17:33
URL: http://filippab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför går du ute med bara dina strumpor? Du har också en svart och en randig strumpa!

2012-10-18 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0