sommardag

Nu sitter jag ute på altanen och sitter vid datorn, det är så varmt. Det är tur att det fläckter lite, men det är varma vindar.
Efter matchen har jag bara varit ute och seeekt, det har varit jätteskönt, och jag hoppas att jag har fått lite färg. Nu sitter jag bara i linne och korta shorts, jag kommer typ aldrig kunna sluta säga att det är så skönt. TYP 30 GRADER!!!

Så snart som Linnea har ätit klart så ska vi och köpa glass på kiosken, sen ska vi hitta på nått denna varma kväll. Det var för att i vann vårt eget vad. Det var att om vi vann matchen så skulle vi köpa glass, och det gjorde vi ju också.





kramlovisa


Kommentarer
Postat av: juulan

svar: åh tack så jättemycket! ahha

2009-05-30 @ 23:27:51
URL: http://juulan.se
Postat av: Anonym

Men varför är ni ute och går med era strumpor???

2012-10-18 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0