snart över

Nu har jag just kommit hem från min APL, eller prao, som nog vissa känner igen mer. Jag är på dagiset sländan och jag är rätt less nu. Jag typ längtar till skolan igen. Hela dagarna långa leker jag typ bara, och nu är det jätteskönt att jag kommit hem. Jag äter lunch hemma och idag blev det kokad nyponsoppa och rostade mackor. Och sen slank det ner en glass ochså. Det är bara imorgon kvar av min prao. Och då har jag kortdag, jag går till kl 2 och sen ska jag ta bussen in och fika med lovisa forsgren. Sen kommer mamma och vi ska då gå på stan.



vi kämpade ju på vårmässan , vi var där typ från 11 till 3 och vi träffade en massa folk



då gjorde dom en hemsk frisyr på mig, så jag typ skämdes....



men då fixade lovisa till det sen när vi kom hem

och det var ju tur,,,,, fint ansikstutryck.. :O

Sen har jag ju kämpat och köptett par shorts ↓



vilken röra, jag måste nog städa......

♥lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0