skolfunderingar

Nu är jag hemma från träningen.

Imorgon har vi en ganska chill dag.
Eller nja, trodde den skulle vara chilligare... eftersom vi trodde Markus (teknikläraren) skulle vara borta. Men nej.

Men såhär ser mitt schema ut



känns som ett bra sätt att avsluta skolveckan på.
Nästa vecka går vi bara tre dagar. känns VÄLDIGT skönt.
Sedan är det inte så länge kvar innan skolavslutningen.

Känns jätteskönt med sommarlov, men ändå lite trist att inte träffa sin klass så mycket. Och alla nior slutar, och det kommer småsjuor också. Förstår att alla nior tyckte vi var små när vi började. Jag menar de blivande sjuorna har ju varit på besök på kanal. Småttingar.

Men dom ska väl få ett lika varmt välkomnande till Kanal som vi fick. Innan jag började där så var jag som lite rädd att niorna skulle vara lite hemska. Men det tycker då inte jag. De var snälla. Duktiga hundar.
 
Jaaa... vad ska jag mer säga?
äh kom inte på nåt.

Jo föressten, snart, om någon vecka har vi fotbollsdag. Det betyder att klasserna spelar matcher mot varandra. Alltså tjejerna mot tjejerna och killarna mot killarna då. Förr året kom vi nästan till final. Och då gick vi i sjuan.


Och kom på en till sak
på lördag ska jag, lovisa och lovisa döma tre matcher var på en liten cup som bergsbyn fixar. Känns lite berväst (Det var meningen att det skulle stå nervöst). Men det ordnar sig, som sagt, i sjumanna är det mest inkast och mål som man dömer.

The bergsbytrio på topp

(kollar ni noga på bilden så ser ni att den inte stämmer. Det står egentligen en person mellan mig och lovisa. Därför ser det kanske lite cp ut.)

Men ska inte skriva mer nu. För det har jag gjort tillräckligt av.
Kram Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0