skapelse av mig moa och venessa, typ igår..


HÄR HAR NI DEN FÖRSTA RENT HUS SOM JAG, MOA OCH VENESSA GJORDE
TITTA OCH NJUT!!!!!!!!!!


tyvärr var vi tvugna att klippa bort visningen av huset, och lite annat här och där, eftersom det dampade när man la in på youtube. Men det får funka ändå.
Och måste tillägga att när filmen gjordes hade jag 40 graders feber utan att veta om det. Visst, jag var helt slut och svettades/ frös fast det var över 20 grader. Men när jag kom in så sov jag i några timmar sedan så vaknade jag av ett sms från matilda:
"det åskar"
jag svarade
"vilken åskar?"
ursäkta mig... Men nog märktes det att jag inte var riktigt 100%

idag efter middagen hjälpte lova och milla mig att städa mitt rum. Så jag lovade dom att följa till kiosken. Så nät rummet var klart cyklade vi ner till kiosken, jag köpte en bergsbyspecial. I botten av bägaren/våfflan är får man välja en valfri kula från kulglassen, ovanpå är det mjukglass, med topping och strössel. jättegott faktiskt. Har aldrig provat förr. Men det rekomenderas.

Nu ska jag göra nånting annat.
kramkram

/linnea

Kommentarer
Postat av: ellen stjernholm

Hahahah fan va härlig film :D

2009-05-10 @ 17:07:14
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: yää

härlig film ;) :)



2009-05-11 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0