sitt inte inne och kolla på bloggar nu;)

Nu har jag kommit hem från matchen.
Vi spelade mot Kaif somsagt. Och dom hade med nån 95a och nån 94a, annars var det mest 93or och 92or tror jag.
Och resultatet blev 7-0 till oss.
Det var riktigt skönt att spela på gräs. Faktiskt första gräsmatchen hittills iår. Och extra kul att vinna, förstås.

Nu skulle det passa utmärkt med en kamera, MEN DEN HAR JU MIN SYRRA. För just nu är det...(springer upp och kollar på temometern)...25,5 grader i skuggan. Så förstår inte riktigt vad jag gör inne. Utan nu ska jag ta av mig svettkläderna och lägga mig på altanen, medan solen fortfarande steker. Sen ska jag duscha och fara bort och äta. Hos min moster. Men jag ska bara äta, för sen ska jag vara med Lovisa. Och vi ska köpa mjukglass på kiosken!


fina flickor.

/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0