seriemördare?

vad vad vad vad vad vad vad ska jag skriva om...
 
kan berätta vad jag gjorde igår på skolan
dissikerade en gris. Eller inälvorna på den.
Var rätt mysigt...
eller kanske inte...
men jag rörde typ på ALLT... blä
stack hål i lungan och tryckte in fingret... gosade med njurarna osv...

tror jag kommer bli seriemördare när jag blir stor, och njuta av alla gosiga inre delar.

Nej usch.



Idag har jag haft träning. Den var kul! Gick inte bäst, men ändå inte dåligt.


Har inte så mycket mer att säga nu. Får hoppas att det händer något spännande imorgon så jag har mer att skriva om.


ojojoj fyller ut det här inlägget med en STOOOR bild på mina ögon :O:O
där kan man se att dom är gröna & gula. Eller orangea?
hah vet inte. Men ska inte skriva mer

godnatt
♥linnea

Kommentarer
Postat av: Humlan

...eller varför inte kirurg?

2009-05-14 @ 00:14:38
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0