puss på groda

Nu har jag och Lovisa just tagit oss upp för backen, som är det jobbigaste med hemfärden. Men hon hade tur, just när jag skulle svänga av till mig så kom hennes pappa Anders och plockade upp henne, han var också på väg hem.

Detta är det som var tänkt att göra , men den listan har kortats ner.

•  Träna
•  Öva till överraskningen på klippan, men du verkar det som att inte alla är på :/
•  Avslutning med tjejsnack
•  Plugga till so (men som jag nu har lärt mig)
•  Hämta mitt Bricanyl, men det gjorde pappa (A)

Imorgon :

•  Ha 2000 m , men det blev flyttat till nästa vecka
•  Avslutning klippan
•  Skulle egentlien ha träning imorgon, men den blev inställd
•  Sång

Men nu har det blivit mindre saker, så det känns jätteskönt.





linneas 15 års dag <3 14 FEB, sötkväll


KRAM LOVISA


Kommentarer
Postat av: linnea

huvva, vilken äcklig bild på mej :P:P:P

2009-05-27 @ 18:10:06
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/
Postat av: matilda

hon längst till vänster är udda

2009-05-27 @ 18:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0