onsdag hej

nu har jag gjort klart allt med läxan, jag ska som kunna 15 länder och huvudstäder i Afrika, och sen 25 länder och huvudstäder i asien. Det är som ganska svårt, men jag kan som några nu, men jag får hoppas att det sitter till imorgon.

Efter skolan idag så hade jag träning, och det lev som lite stressigt, Jag hade just börjat äta medans jag byter om, när lovisa skickar ett sms att jag ska komma. Men det gick bra.  Efter träningen så hade jag ju konfa. I bersbyn, det började en halvtimme efter att träningen hade slutat, då var det bara och stressa igen. Men jag och Linnea var jättesnabba, kom bara 5 min sent.

där borta i kyrkan, så det är som tyst ganska ofta, och det är inte så lätt att hålla sigför skratt när Linnea sitter bredvid mig. Jag höll på brista ut i skratt varje gång det blev tyst och mitt och linneas fniss hördes tydlgen över hela kyrkan, enligt mamma och pappa som hade varit på information till vårat läger.



du är sötare än änglar <3

lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0