omoget

Ikväll har jag spelat match. Mot morön 93. Vi förlorade med 3-0. Men det som stör mig mest är att vissa personer verkligen borde mogna. Eller vad säger ni, om jag gör en bra glidtacklig, är det rätt av den som jag glidtacklade viskar lite halvhögt till mig "jävla fi**a". Och sedan när det blir hörna för dom, och mål. Att den här personen kommer fem centimeter från mitt ansikte och säger "ÄÄÄGD". För det första blev hon ägd från början. Glidtacklad av en som är ett år yngre..hihihihi.
För det andra så blev jag inte ägd, eftersom det var ett turmål, som jag inte var allt för inblandad i (okej jag är back, och kunde ha förhindrat det bättre, men). Och för det tredje... så vet jag inte vad jag ska skriva :]

Men matchen i övrigt så var dom nog snäppet bättre. Och vi hade lite oflyt med målen.


haha enda kopplingen med bilden är fot(boll) och att den togs tillsammans med Fanny Bäckström (och maria) som också spelade matchen.

kramkramkram linnea

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

åh, vad härlig bild! :D



sv; Okej , jag få smaka den då :D

2009-05-24 @ 21:39:35
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: majjscool

moget :]

2009-05-24 @ 22:27:45
URL: http://majacoolson.blogg.se/
Postat av: ha

du blev ägd

2009-05-24 @ 22:41:25
Postat av: Mr Magoo

Du ägde henne fett med glidtacklingen, det gick ett sus genom publiken. Att hon kallade dig jävla f**ta bevisar bara hur ägd hon var. Hehe!

2009-05-24 @ 23:09:14
Postat av: matilda

hahha vem var tjejN

2009-05-25 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0