munkviken, 16 dagar kvar.

HEJHEJHEJ!!
Nu är jag tillbaka!! Och har... ingenting att skriva om...

Men ska försöka klämma ur mig ett par rader.

Den tolfte juni drar jag och Loivsa till munkviken i en vecka. Med våran konfa. Och jag är faktiskt riktigt pepp. Tänk er soliga dagar, bada, chilla, och sitta vid lägerelden. Sedan finns det ju nackdelar med allt. T.ex gudstjänster. Och att vara borta från civilisationen (okej, det där hade jag problem med att stava). Men det kan ju bara vara en fördel. Känna på lantlivet litegrann.
Jag och Lovisa har redan bestämt vilket rum vi ska ha. Det är inget random rum, utan ett noga utvalt ställe. Så Ronge, Nils och Jakob, ni kan ju försöka ta "vårat rum" Men ni kommer inte lyckas!


söt lovisa...

Kommentarer
Postat av: lovs

2009-05-27 @ 16:00:11
Postat av: Anonym

jag hoppas att punkterna står för not ? ;)

2009-05-27 @ 16:00:38
Postat av: Ronge

Hm hahaha ta vilket ni vill vi ska ha 4 rummer osv :) men jaja lycka till att

ta det rum ni vill ha XD HAHA får vi ha där nere? :P

2009-05-27 @ 18:56:13
Postat av: Anonym

MOHAHAHA Nära toan så att ni kan vara där och sminka er 24/7 elr :)

2009-05-27 @ 18:57:37
URL: http://lolanochkompanyyyyy.blogg.se.nu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0