klurigt, men VÄRT

match idag i U19-serien igen.
Den här gången mötte vi Myckle IK.
Och vi vann med 2-1.
Vi är riktiga kämpar.
Även fast det gick trögt ibland.
Men för att vara 94:or och 95:or så är de väl bra kämpat?

En annan person som kämpar är Matilda. Och nu tänker jag avslöja hennes VIP-BLOGG, som bara några få känner till. Men för att få se bloggen den måste ni klura ut ledtråden som  finns i detta inlägg. Så nu säger jag bara LYCKA TILL


Det är alltså i den övre delen ni hittar ledtråden ^^^^^^^^
När ni har listat ut den är det bara att kolla på den....

Nu lägger jag in en bild som jag fick idag av SJÄLVASTE MATILDA.

riktigt fint.

Nu ska jag visa Matilda det här inlägget genom att lägga ut det.
(OCH ni som klurade ut ledtråden gjorde det förgäves. Eftersom den är lösenordsskyddad. SÅ ingen VIP-blogg för er inte...)

♥linnea

Kommentarer
Postat av: matilda

jag skrattar lite för mej själv här borta(A)

finfint inlägg.. och nice bild joo

2009-05-17 @ 21:42:08
Postat av: Humlan

Grattis till segern, det var ett riktigt tufft motstånd ni mötte och ni gjorde en riktigt bra match! Du får fyra plus av fem möjliga från Aftonbladet, snygga glidtacklingar och ett par brytningar som var helt avgörande - och dessutom ett lugn i passningsspelet som är skönt att se!

2009-05-18 @ 10:25:44
Postat av: Anonym

vilken tur att det var ett lätt lösenord då ;) tog det med "splittXtreg"* vilket egentligen är ganska dåligt



'(hackprogram)

2009-05-18 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0