känner pressen på mig

Nej gud vad dålig jag har varit på att uppdatera idag....
Efter chilliga skolan så chillade jag hemma. Tills jag och mamma for och handlade.
Sen kom simon och kalle till bergsbyn och vi gick upp till bergsvallen och tråkade typ.
Sen cyklade vi runt lite i Bergsbyn och upptäckte att det inte finns NÅT att göra här...
Eller iaf efter åtta. För före det har ju den berömda bergsbykiosken öppen.
Så vi beslutade oss för att fara till Moröbacke istället.
Mamma skjutsade mig.
Och hämtade mig en timme senare, eftersom kalle har zon imorgon, och var tvungen att sova.

Imorgon ska vi ju som sagt döma. Och jag fick veta att jag ska döma första matchen.... YEY! skojja, jag kommer typ göra bort mig.


En dag som denna, när jag kommer till mamma, så skulle det vara bra om minsladd till datorn INTE var borta. Men tyvärr... Jag hittar den inte. Så istället får jag gräva i datorn efter gamla bilder...

idag blev det denna skönhet.

Godnatt & sovgott, kram och "nyspuss"
från LINNEA

Kommentarer
Postat av: matilda

fin bild och ni var inte på kyrkan nejnej

2009-05-16 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0