jobbigt jobb

Idag klockan 11.35 gick bussen till stan. Men självklart så missade jag den. Jag sprang upp från vägen och kollade efter om pappa var hemma. Det var han. Så han skjutsade mig. Jag skickade några sms till Nina och sa att hon kunde fara direkt till bageriet, att hon inte skulle vänta på stan på mig. Så jag åkte dit, men ingen Nina på vägen, och ingen cykel utanför bageriet heller. Efter ett tag ringde hon och sa att hon nästan var där, så jag väntade utanför på henne.

När vi gick in så var dörren till själva bageriet låst. Så vi knackade på, ingen öppnade. Då kom en gubbe ut med en telefon och sa att det var bagar-Dennis i telefonen. Nina svarade. Han sa att han inte skulle kunna hinna till bageriet idag. Så vi fick sluta. VI FICK SLUTA!! Så idag har vi varit lediga.  

Vi gick på stan en sväng. Men ganska tråkigt, för vi hade gått nästan överallt igår.
Sedan tog jag bussen hem. Och nu sitter jag här. Ska gå och baka, har jag bestämt. För jag vill ha nånting gott. Och vi hade inget hemma...

gullig flicka..........små ögon...........bättre ha flugögon än fluga i ögat :(
För de är inte kul. Tönk om dom lägger ägg. hjälp.

/linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0