Jo jag håller med

Jag håller med dig, en viss person kan LUGNA NER SIG. Jag vet att vi pratar om samma person, men jag ska inte lägga min energi på henne. Jag känner att jag måste gå och lägga mig, jag känner mig så trött och det är nog en bra idé.

I morgon ska jag på astmakoll och även pricktest, det börjar kl halv 10 och vi börjar skolan kl 09.05 så det känndes inte så värt, men jag ska dit och säga att jag ska vara borta ett tag. Jag vet inte hur jag ska hinna, för man ska ju ta ut sig så man är helt slut, hur ska jag hinna duscha innan skolan igen, men det löser sig nog.




biokvällen, vi såg 17 again och den var jättebra. Innan det var vi och tog några kort vid älven.



okej ;) ? vad ska detta föreställa

PUSSLOVISA

Kommentarer
Postat av: fanny

pricktest kliar as mycket:O

2009-05-25 @ 18:46:54
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0