jag vill mycket

Nu har Linnea just länat ytterdörren, och hon hade ju berättat att fanny har gjort en ny design, som vi är jätteglada för, tack!!  Men bilden är ju jättefin? :D  men det får vi göra nått åt nån annan gång, för jag har ju som tänkt mig att lära mig photoshop, jag  har boken hemma, så det är bara att sätta sig och läsa.

Ikväll var det tänk att vi som har tjejsnack på klippan skulle på bio, men det var ju som ingen bra. Då tyckte vi att det inte var värt att betala för nått vi inte ville se. Då åkte vi bil till hemmakväll och hyrde en film och köpte godis. Vi såg the woman, tror jag . :]  Det var jätte mysigt, och något jag vill göra om.

Det kändes jättebra, jag hade inte fått prata med linnea sen, ja jag vet inte. Vi hann inte prata om allt mellan himmel och jord som jag skulle vilja. Men det var ändå okej.



nu ska vi se,  jag tycker jag ser yngre ut, men vad säger ni ?

                 

i lockigt hår     eller      i emoblick och steek gladögon ;) 

hahahhaha, varför

Kommentarer
Postat av: majjscool

steklool <3<3

2009-05-07 @ 21:54:10
URL: http://majacoolson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0