i sleep my whole life away - not

Imorse så vaknade jag som varje morgon där vi 5-6 tiden, det är ätte jobbigt. Men jag somnade igen och steg inte upp förän typ vad kvart i tolv. Men det hör inte till det vanliga. Jag har också provat allt till skolavslutningen, och det blir typ bra. Och nu sitter jag med de tajta cheap monday byxorna, när jag satte på  mig dom känndes det som jag höll på sprattaknappen, men det gick bra.

Idag ska jag vara med Emma och Maja, så jag sa kämpa mig dit om ett tag, eller i typ eftermiddag. Jag vill dit nu, jag hinner inte skriva mer, mamma ropar att det är lunch, hoppas det är nått gått.





Haha, jag och lovisa var ute när det spöregnade och åksade, vi hade kämpat och tagit fika ut och satt där och splade in karaoke låtar, jättekul. Vi satt i dunjacka och täckbyxor :]

♥Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0