hemmaigen

Nu har jag kommit hem från fjällen, det blev inte riktigt som vi tänkt oss, för vi skulle egentligen hem imorn, men det var bara mamma och pappa som ville vara där. Så vi åkte hem. Det känns jätteskönt. Ikväll när jag kom hem så hade jag smsat med lovisa, vi hade bestämt oss att vi skulle på klippan, det var jättekul. Vi var som i musikrummet och mer vet jag inte om jag vill säga. hahhaahha det förtränger jag just nu. Men de på klippan säger att det hördes över hela stället .....

Jag har inte så mycket att berätta om fjällen, vi var där på valborgs. Det var inte så kul, kvällen slutade med att jag satt själv och spelade spindelharpan på datorn och lyssnade på musik... det var ju en kul kväll. medans alla vänner var ute och grilla och hade kul....

Egentligen skulle jag behöva sova. för imorn så ska jag ställa väckare. För jag ska faktiskt cykla till den sötaste i världen, max <3 och innan det ska jag hinna duscha, och äta och packa upp väskan som jag inte gjort :] Jag undrar hur långt det är till han, hoppas att det inte är allt för långt, för då blir det ju lite jobbigt..

sen kan jag ju lägga ut lite bilder







hihhi en steeek bild ;)


ikväll när jag gick hem från lovisa, så sken månen upp lättemycket, det var jättefint, och jag kände att jag var tvungen att ta kort på det.. :]



och sen också på lovisas drickor ;)



♥lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0