färdig

med 100 kronor i fickan var nog både jag lovisa och lovisa rätt nöjda, men slut efter matcherna.
Vi dömde 2 matcher var ensamma
Och var sin med linjedomare. (Alltså vi)
Tränarna klagade litegrann men det var inte så lätt att se.
Nu vet man hur det känns i en domares kläder.
Det är inte alltid så lätt.

Nu grillas det hamburgare ute på gården, kanske inte det jag var mest sugen på, med tanke på att vi fick en grillad hamburgare idag.
Men mat är mat.

Jag har gjort några moppeprov på datorn, kunde ha gått bättre. Men jag är inte HELT okunnig iallafall. Det är bara att fortsätta plugga så klarar jag det imorgon. För jag lär mig ju mer och mer nu.

nu är maten klar, sen ringer jag dig, matilda.

kram
Linnea


Kommentarer
Postat av: matilda

hahahahahaahha

omg vilka bilder-

2009-05-16 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0