En match, en film, en godispåse och... en anka?

Moa kom och hämtade mig på moppen, sedan for vi till Norrvalla. Och jag är avundsjuka på dom där pojkarna som får spela på GRÄSPLANEN på norrvalla. Aja, iallfall.. Matchen slutade 3-1 till Morön. Alla tre målen gjordes av Ludwig Sandström. Ett mål var ett jättesnyggt nickmål, sedan var dom andra två rätt så snygga med.

Efter matchen duschade killarna och jag och Moa väntade utanför. haha. Sedan tog vi moppen till Kalle. Där gjorde vi inte så mycket förutom att se The green mile. Det är faktiskt en riktigt bra film. Och jag tror att de flesta har sett den. Men har du inte gjort det, så kan jag rekom(m?)endera den.

När jag kom hem för ungefär en timme sedan så sätter jag mig vid datorn... Efter ett tag blir jag sugen på nåt gott och går upp till köket. Och gissa vad jag hittar där? jo, en STOOOR godispåse. När jag är uppe upptäcker jag också att jag är ensam hemma. Haha vilken surprise. 
 
Så nu sitter jag här och smaskar på godis, och för er som undrar, så är jag inte ensam hemma längre, utan P-A kom hem. :)



/linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0