En bra start på dagen

Inatt sov Matilda hos mig igen.
Imorse, eller klockan halv tolv vaknade jag av att solen lyste in i rummet.
Då väckte jag Matilda "MATILDA DET ÄR FINT VÄDER"
Vi gick upp, klädde på oss och kollade hur varmt det var. 17,2 i skuggan!
YEEEEY.
Vi bestämde oss för att gå till kiosken för att köpa mjukglass. Och så blev det.
På vägen stannade vi i en klätterställning och satte oss längst upp på den. Eftersom kiosken öppnade om tio minuter.

Väl på kiosken var det redan kö, fast klockan var 10 minuter efter öppningstid. Vi ställde oss i kön och efter kanske 5-10 minuter var det vår tur att beställa. Två små bägare för 17 kronor styck. Fast små är dom ju inte.

Med glassarna i hand så gick vi upp på "berget" och satte oss. Riktigt skönt. Där satt vi tills glassarna var slut sedan gick vi hem.

Och nu sitter jag här.

Hade tänkt städa mitt rum snart. Men inte än... Jag skjuter upp det till lite senare.

bild från norrland topp12 igen..

tagen från fias blogg. Fast lite omgjord. Hoppas det är lugnt? :):):)
annars får du då säga till:)

 l1inn34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0