En blomma som ruttnar bort


aoooo, det var före och efter jag kom hem från matchen.
som föressten slutade 1-0 till oss.
inget av lagen var särskilt bra. Vi fick inget spel.
Men skönt att ändå vinna.

Sen så ville jag vara lite wannabe Nina när jag såg en humla imorse.
så jag tog kort på den

fast man kan ju som inte jämföra bilderna... Eftersom hon är "liiiiiiiite" bättre än mig på att ta kort
Och har "liiiiite" bättre kamera...  

Men jag älskar typ humlor, om dom inte skulle brännas så skulle jag vilja ha en som ett husdjur. Se så gosigt och lurvigt det ser ut. Tänk er en JÄTTEHUMLA♥
minminminminminminmin.

Näe nu ska jag hitta på nåt. De är ju trotts allt långhelg. ME HJÄRTA LÅNGHELG.

/linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inget göra på långhelgen:(

2009-05-21 @ 14:55:06
Postat av: Humlan

Känner inte du redan en JÄTTEHUMLA? :D

2009-05-21 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0