efter regn kommer solsken

hittade just ett gammalt presentkort på cubus, för 200 kronor!!!! Som jag fick när jag fyllde år.
Antingen ska jag sälja det till mamma, eller köpa nånting för det. Om jag hittar nåt på cubus då.
För har hittat saker på andra ställen.

Ikväll var det tänkt att vi skulle på bio med tjejsnacket på klippan. Jag, Lovisa, Lovisa och Frida från våran grupp. Och massa 95or från en annan. Men det fanns ju ingen bra bio. Så vi hyrde en film och köpte godis istället.
Filmen var sådär.The woman. Tror inte det var en enda kille med i den, faktiskt.
 
Amen hinner inte skriva så mycket mer än sådär. Kan tillägga att jag har slut gratis sms. Så smsa mig inte.

/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0