det ser ut att bli regn

Nu har jag just kommit hem från min match mot Sjöbotten, vi vann med 13-0 tror jag att det blev. Nu sitter jag och väntar på att Lovisa ska komma, hon duschar. Vi hade tänkt steka, men det är alldeles svart på himlen och jag hoppas det inte börjar åska, för det är så jobbigt, och jag hoppas att det inte heller börjar regna, för då kan man inte vara ute.

I eftermiddag ska jag och Lovisa till Maja och Emma, "gänget" , Vi ska på bio klockan kvart över 9 men vi ska till Morön efter middagen. Jag längter, vi ska se 17 again, och den verkade bra, fast vi skulle egentligen se Hannah Montana, men det får vi hyra sen. För den gick kl 3 och då ville vi inte se, för det är så tidigt.

Någon som vet om 17 again är bra ?


Snart ska vi dit igen Linnea ♥

KRAMLOVISA


Kommentarer
Postat av: linnea

åhh jag hatar erat gäng :(

för jag är utanfööööör nu :(:(:(:(

vad ska jag göra ikväll... hm inget :(:(:(

2009-05-23 @ 11:20:56
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0