16:45

Just nu är klockan 16:45 och vi ska strax äta och jag tror inte ens att jag kommer hinna skriva klart. Vi ska äta köttfärsbiffar och potatis, det var länge sen. Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, jag ska nog städa lite i mitt rum och bara ta det lugnt framför tv.

Jag har franskaprov imorgon.....

Sedan idag så har vi haft individuell träning på skolan, jag stod och kämpade jättelänge med tillslag, jag hoppas det kommer gå bättre nu.

Linnea hittar på så många roliga saker





















Efter en gångs andvändning :O

HJÄRTALOVISA

Kommentarer
Postat av: linnea

vad menar du med att jag hittar på för roliga saker? :)

2009-05-26 @ 18:41:30
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

men att du är med i tävlingar och är alltid så rolig , ja hela tiden <3

2009-05-26 @ 20:13:57
Postat av: linnea

jag är inte med i nån tävling...:]

2009-05-26 @ 21:59:36
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0