vad som helst för gott

mitt och matildas samtal:
jag: jag vill ha glass
matilda: jag med
jag: men vi kan inte köpa glass på kiosken, mitt i snöstormen
matilda: *börjar skrik-sjunga*
jag: men vi gör nåt
matilda: *sjunger*
jag: hallå
matilda: vadå?
jag: men det är svårt att prata när du sjunger
matilda: men jag hör ju ändå vad du säger?
jag: men jag hör inte vad jag tänker
matilda: *sjunger*
jag: sitter tyst ganska länge
jag: ÅH VET DU VAD JAG BLEV SUGEN PÅ
matilda: vadå?
jag: alltså nutella, snälla
matilda: vi cyklar till ica
jag: men det är ju snöoväder
matilda: men vi går
jag: ja, snälla
matilda: men jag kommer till dig nu
jag: OKEJ
matilda: hejdå
jag: hejdå



bild på lova.
ursäkta för det.
hittade ingen tillhörande ämnet.

♥linnea

Kommentarer
Postat av: linnea

hejhejhejhejhejhejhehjehjehjehjehjehjehjehejhehjehjehehejhehjehjehjehjehjhj//// matilda matildamatilasamilarl a:dd

2009-03-29 @ 13:43:06
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/
Postat av: nina

Men linnea, det var inte ens pannkakor!!! DET VAR PIZZOR!!!!

2009-03-29 @ 14:55:09
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0