elfte mars

Skolan idag gick faktiskt ovanligt snabbt för att vara onsdag.
åtta lektioner på en dag, fem efter lunch.

Tänkte inte skriva så mycket mer om just skolan så jag lägger upp dom bilderna som togs idag.
nina är suris
ooooooolalala
HAHA gullig nina
linnea busar

okej det vara alla "normala" bilder.
Men här kommer dagens apa:
suddig bild men ändå söt(A)


ja, efter skolan så gick jag och nina upp till norrvalla och bytte om där. För vi skulle ha träning. Men vi var kanske 45 minuter tidiga så då började vi sjunga opera och spela in det. Jag tror vi tog så höga toner så att högtalarna sprack på telefonen... HAHA, men det var ändå fint!
Träningen gick sämst så den vill jag inte prata om.
Det ända som var kul var min ramling. HAHA tippade som ett torn eller nåt. snyggt var det iallfall inte!
Eller vad tycker ni som såg? ;)

aja, ikväll ska jag plugga.
och NU ska jag duscha, jag vet snabb...
men har ätit och skrivit här så det drog ut på tiden.
Menmen kommentera gärna, med namn. =)


btw. Ett stort grattis till moa (mois, botte) som fyller femton idag!!!!! HURRAHURRAHURRA
försökte ta en bild på henne idag men hon gömde sig bara... så nej ingen bild på femtonåringen.

kram linnea

Kommentarer
Postat av: nina

Hahhahah, världens största öra? :O:O



hHAhahahha alltså din ramling var jätttensygg exakt som på filmer att man bara tioparaarar hahahah.

2009-03-11 @ 19:55:01
URL: http://fannynina.blogg.se/
Postat av: sarasaaa

nina är typ världens gulligaste människa!

2009-03-14 @ 09:30:22
URL: http://sarisni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0