tidig söndag(smorgon) och ensam hemma

så. min dag spenderade jag på dreamhack. från 11.00 - 22.00 . Fast OJ så snabbt tiden gick.

min älsklingsfärg är rosa har jag märkt.

oerhört fina ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


en annan sak. Jag tror jag är immun mot magsjuka. Eller okej kanske inte... Men jag har inte haft det på massvis med år och de känns som om alla i min familj har det hela tiden nu senaste tiden. Fast jag blir aldrig smittad.

Ska göra en lista och stryka över alla i min familj som har haft magsjuka under den här eller förra månaden:
Mamma
P-A
Pappa
Jessica
Sanna
Lova
Milla
Elsa

Jag

Ser man på. ALLA utom jag. Fast nu vet jag i-och-för-sig inte om Elsa hade magsjuka, men pappa sa nåt om att hon kanske hade det. Men.


Nu avslutar jag med ett tips för torra läppar:
 
de är typ skitbra och doftar rosor ;)
98:- Kicks tror jag att jag har sett, mitt fick jag från mamma...


HAHAHHAHA ALLTSÅ VILKET N000000BIG BLOGG DEHÄR ÄR
HHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA


hade/linnea

Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAHAA,



azzoo FRASSES DU OCH JAG SOMESUMMERDAY?

2009-03-08 @ 00:41:04
URL: http://busange.blogg.se/
Postat av: angelica

FAKING COOLA:o

2009-03-08 @ 00:46:06
URL: http://busange.blogg.se/
Postat av: angelica

WITH COKE

2009-03-08 @ 01:09:13
URL: http://busange.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefint nagellack :]

2009-03-08 @ 09:20:39
Postat av: Humlan

Äh, sluta dissa dig själv. Den är bra!

2009-03-08 @ 11:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0