12/3

pust
ännu en skolvecka avklarad.
eller imorgon är ju kvar.
Fast de räknas inte. För vi har ingen läxa till på fredagar
och vi har inga jättejobbiga lektinoer.
+ att vi slutar kvart i 2 .
så det känns skönt.

Idag på skolan hade vi syon på so:n , hon berättade om prao och så.
Att vi ska ut på prao i en vecka, vecka 19.
Och att det var bra om man kunde hitta en egen prao-plats i god tid.
Så efter skolan for jag och nina till nina och började ringa runt.
Fast det var nästan ingen som ville ha nån prao-elev eller som inte svarade.
Men jakten fortsätter.
När vi hade ringt några samtal (eller det var nina som ringde) så blev vi lite stressade.
För våran träning började om 20 minuter och vi hade inte ens bytt om.
Så vi skyndade oss att byta om sen gick vi med raska steg till tältet.
just när vi kom fram såg vi att laget just hade börjat springa, så då skrek jag:
"vääänta"
men det verkade ingen höra, så jag och nina stod bara där. sen märkte vi att dom stanna.
så då spr...

JAG HADE SKRIVIT HUR LÅNGT SOM HELST EN RÅKADE JAG TRYCKA PÅ FÖRHANDSGRANDSA ISTÄLLET FÖR PUBLICERA OCH NÄR JAG TRYCKET PÅ BAKÅTKNAPPEN FÖR ATT KOMMA TILLBAKA TILL INLÄGGET STOD DET ATT SIDAN HADE UPPHÖRT ATT GÄLLA. SÅ DÅ TÄNKTE JAG ATT INLÄGGET HADE SPARATS PÅ ARIV. MEN NEJ, DET ÄNSA SOM VAR KVAR VAR DET SOM STÅR DÄR UPPE ^
ALLTSÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG BÖRJAR TYP GRÅTA. HADE SKRIVIT I MER ÄN EN TIMME. HATA DATORN.




får lägga in en halvtaskig bild bara för att jag är så arg!!!!
nu ligger aik under dessutom.
jippie. vilken dag.

hejdå
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0